۱۳۹۳/۰۲/۲۳

اولین عکس از میرحسین موسوی در بیمارستان پس از سه سال حصر



ندای سبز آزادی: همزمان با میلاد امام علی (ع) و روز پدر، اولین عکس از مهندس موسوی بعد از  پس از سه سال و سه ماه حصر منتشر شد. 
این عکس که در فضای فیس بوک منتشر شده است، اولین عکسی است که پس از حصر غیرقانونی میرحسین موسوی از وی منتشر می شود.
نخست وزیر زمان جنگ ماه هاست از بیماری قلبی رنج می برد و به رغم قول پیگیری تلاشی برای ادامه درمان وی صورت نگرفته بود. 
هر چند گفته می شود این عکس متعلق به روزهای اخیر نیست، اما بر اساس آخرین نوشته دختر میرحسین موسوی "ما بابارو ندیدیم این بار تنها با مادرم غریب و اسیر اما سربلند رفتند بیمارستان" به نظر می رسد که میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برای ادامه درمان به بیمارستان رفته اند.
انتشار عکس میرحسین موسوی پس از سه سال و سه ماه حصر خانگی همزمان با میلاد حضرت علی بازتاب گسترده ای در فضای مجازی به همراه داشت. 
همچنین نرگس موسوی با بازنشر عکس پدرش در بیمارستان نوشت: پدر شریف ترین واژه...حضور.. است اگرچه محصور.
در کودکی وقتی که برای همه بچه ها..دختر و پسر ، پدر بتی است از قهرمانی و شجاعت و امنیت خواب عجیبی دیدم که هنوز بعد از سالیان..خواب با اندک غباری در خاطره ام مانده است و قلبم را به درد میاورد.
خواب دیدم نصفه شبی است تمام خانواده بر درگاهی کنار پنجره حیاط خانه ای که کودکیم را در آن گذرانده ام ایستاده ایم، عده ای..خودی اما غریبه پدر را میبرند. پاهایش را از قوزک بریده بودند و او با پاهای خونین در حالیکه زنجیر دور مچ های پایش بود راه می رفت..روی لبانش لبخندی بود از آرامش و تسلیم. و من نظاره گر
همیشه از تعبیر این خواب میترسیدم و دور از ذهن بود ...محال شاید. اما فکر میکنم بهمن ۸۹ این خواب تعبیر شد.
روز پدر مبارک به همه آنان که پدر هستند ...چه در زندان وچه در خانه و چه در زیر خاک و کشته راه آزادی.

هیچ نظری موجود نیست:

برگزیده ها