۱۳۹۳/۰۳/۲۴

چوب حراج بر امول بابک زنجانی

zanjani8794
آگهی فروش و مزایده بخش دوم از اموال غیرمنقول شرکت هولدینگ توسعه سورینت قشم متعلق به بابک زنجانی روز دوشنبه در روزنامه همشهری منتشر شد. براساس این آگهی مقرر شده است تا ۱۳ مورد از اموال آقای زنجانی به فروش برسد.
در بین این اموال می‌توان به هتل صدف و رستوران کوه نور در جزیره کیش به مساحت ۱۴ هزار و ۸۷۷ متر مربع، هتل مریم جزیره کیش، هتل تاپ رز جزیره کیش، چند قطعه زمین به مساحت مجموع قریب به ۱۰۶ هزار متر مربع در جزایر کیش و قشم با کاربری‌های متعدد (تفریحی، تجاری، مسکونی)، هتل نیمه‌ساز بین‌المللی قشم، و یک دستگاه ساختمان نیمه ساز هشت طبقه در خیابان پاسداران تهران اشاره کرد.
این آگهی مزایده در حالی منتشر شد که سخنگوی قوه قضائیه نیز روز دوشنبه از مزایده هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی اموال آقای زنجانی خبر داده بود. غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری هفتگی خود درباره پرونده آقای زنجانی گفت: «قرار بازداشت موقت وی مجددا تمدید شده است و اقداماتی با وزارتخانه‌های ذی‌ربط و اعضای آن در این خصوص صورت گرفته است. با همکاری وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت امورخارجه و نفت هزارو۵۰۰ میلیاردتومان از اموال وی به مزایده گذاشته شده و برای پرداخت مابقی بدهی برای شناسایی اموال وی در داخل و خارج کشور اقدام شده است.»
آقای اژه‌ای با اشاره به اینکه تعدادی از افراد نزدیک به بابک زنجانی نیز دستگیر شده‌اند، افزود: «این پرونده همچنان تمام نشده است و مسیر آن ادامه دارد، تعدادی نیز بازداشت و مجددا آزاد شده‌اند.»

هیچ نظری موجود نیست:

برگزیده ها